Společnost Servis LCD si uvědomuje, že jednoduchost a rychlost dopravy je klíčový bodem v celém procesu opravy, proto můžete zařízení do opravy zadat /vyzvednout v kamenné prodejně HS mobil ve Šternberku nebo ho můžete bezplatně zaslat pomocí PPL kurýra, PPL ParcelShopu nebo Zásilkovny. Doručení zásilky po opravě je zpoplatněno dle níže uvedených informací.
Po vytvoření objednávky můžete zařízení doručit do provozovny Servis LCD na adrese Dvorská 960 / 13, Šternberk 785 01, tel.: 730 848685. Po obdržení informační SMS zprávy nebo e-mailu bude Vaše zařízení opět připravené na vyzvednutí nebo bude doručeno Vámi zvoleným typem dopravy na libovolnou adresu v rámci České Republiky.
V provozovně Servis LCD je možné platit pouze v hotovosti.
Provozovna Servis LCD je pro Vás otevřená v pracovní dobu:
Pondělí | 8:00 - 12:00 13:00 - 16:00 |
Úterý | 8:00 - 12:00 13:00 - 16:00 |
Středa | 8:00 - 12:00 13:00 - 16:00 |
Čtvrtek | 8:00 - 12:00 13:00 - 16:00 |
Pátek | 8:00 - 12:00 13:00 - 16:00 |
Sobota | Zavřeno |
Neděla | Zavřeno |
Cena ZDARMA
Zaslání / Vyzvednutí v kamenné pobočce Zásilkovny
Po vytvoření objednávky Vám bude zasláno (do 24 hodin) pomocí e-mailu a sms zprávy přepravní číslo, které Vám umožní bezplatné zaslání zásilky na opravu ve Vámi zvolené kamenné pobočce Zásílkovny. Pro rychlejší zpracování Vaší objednávky ve společnosti Servis LCD napište číslo objednávky na zásilku. Po opravě si opět budete moc vyzvednout zařízení v kamenné pobočce Zásilkovny, která Vás bude informovat o jeho přijetí pro Vás.
Síť výdejních míst Zásilkovna je určena všem, kteří se nechtějí vázat na určitý čas svozu/doručení a chtějí zaslat/vyzvednout zásilku osobně v kamenné pobočce. Seznam kamenných poboček (odkaz zde) se stále rozrůstá, proto není problém zaslat/vyzvednout zásilku na Vám nejbližší adrese.
Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání zásilky je možné využít:
Pro bližší informace ohledně zásilky budete potřebovat číslo balíku, které naleznete následující den po expedování objednávky v sekci Zákaznický účet / Historie objednávek / Detail objednávky / Číslo zásilky.
Cena doručení 65 Kč
Zařízení můžete zaslat na opravu pomocí České pošty na adresu:
Česká pošta neumožňuje bezplatné zaslání zařízení do opravy, proto Vám nabízíme bezplatné doručení zařízení po opravě.
Česká pošta doručí vaší zásilku obvykle do 24 hodin od předání zásilky do přepravy. Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží.
Přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. Pokud nebudete přepravcem zastiženi, obdržíte do schránky papírové oznámení, na které z nejbližších pošt byla Vaše zásilka uložena.
Pozor, pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.
Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:
Pro bližší informace ohledně zásilky budete potřebovat číslo balíku, které naleznete následující den po expedování objednávky v sekci Zákaznický účet / Historie objednávek / Detail objednávky / Zpráva o doručování nebo ve své e-mailové schránce.
Cena doručení ZDAR?A
Nejrychlejší a také i nejjednodušší způsob zaslání / doručení nebo vyzvednutí zásilky je přes přepravní společnost PPL, která nabízí zaslání / doručení zásilky přepravním kurýrem nebo zaslání / vyzvednutí zásilky v kamenné pobočce PPL ParcelShop.
Přepravní společnost PPL je balíkový přepravce doručující obvykle do 24hodin od předání zásilky do přepravy. Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží.
Po vytvoření objednávky Vám bude objednán přepravní kurýr, který Vás bude kontaktovat a domluví se s Vámi na vyzvednutí zásilky na zadané adrese v objednávce. Zásilka musí být vhodným způsobem zabalena a popsána číslem objednávky.
Po opravě Vás kurýr bude kontaktovat a zásilku doručí na Vámi zadanou adresu v objednávce (shodná s místem vyzvednutí)
V případě dodání na soukromou adresu Vás bude doručující řidič prostřednictvím SMS zprávy informovat o času doručení, které bude v rozmezí dvou hodin.
Přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. Pokud nebudete přepravcem zastiženi, obdržíte do schránky informaci ohledně následujícího termínu doručení.
Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:
Pro bližší informace ohledně zásilky budete potřebovat číslo balíku, které naleznete následující den po expedování objednávky v sekci Zákaznický účet / Historie objednávek / Detail objednávky / Číslo zásilky.
Cena doručení 100 Kč
Po vytvoření objednávky Vám bude zasláno (do 24 hodin) pomocí e-mailu a sms zprávy přepravní číslo, které Vám umožní bezplatné zaslání zásilky na opravu ve Vámi zvolené kamenné pobočce PPL ParcelShopu. Pro rychlejší zpracování Vaší objednávky ve společnosti Servis LCD napište číslo objednávky na zásilku. Po opravě si opět budete moc vyzvednout zařízení v kamenné pobočce PPL ParcelShopu, která Vás bude informovat o jeho přijetí pro Vás.
PPL ParcelShop je nejširší a zároveň nejrychleji se rozšiřující sítí výdejních a podejních míst v České republice. Tato síť je určena všem, kteří se nechtějí vázat na určitý čas doručení. PPL ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů.
Další výhody PPL ParcelShopu:
Seznam nejbližších provozoven ParcelShop můžete nalézt na tomto odkaze.
Cena doručení 100 Kč